Pasta z makreli na kanapki


Każdy wie, że ryby są bardzo zdrowe i zawierają mnóstwo witamin. Ponadto warto je jeść, gdy jesteśmy na diecie lub musimy zacząć zdrowo się odżywiać. Ja ostatnio włączyłam do swojego menu właśnie rybki i staram się zarazić nimi moje dzieci. Idzie to na razie bardzo mozolnie, ponieważ smażoną to i owszem, zjedzą, ale jeśli chodzi o wędzoną lub pieczoną to już problem.

Dlatego ostatnio postanowiłam zrobić pastę na kanapki. Mój mąż bardzo lubi ją z bułką i masłem, bardzo często przygotowuje taką potrawkę w piątki. Jest niezwykle łatwa w przygotowaniu. Jedyny problem, to pozbycie się ości z ryby, ale nieco cierpliwości i się udaje.

SKŁADNIKI: 



  • 3 średnie cebule
  • majonez
  • musztarda
  • 7 ogórków konserwowych
  • 5 jajek
  • 2 makrele wędzone ok 250g jedna
  • sól, pieprz







PRZYGOTOWANIE:

  • Wyciągamy ,mięso z ryby, uważając przy tym na ości. Gotujemy jajka na twardo. Następnie jaja, ogórki, cebulę kroimy w kostkę. Wszystko razem wrzucamy do miski. 
  • Dodajemy 3 duże łyżki majonezu, 1 łyżkę musztardy. Doprawiamy szczyptą soli i pieprzu. Wszystko dokładnie mieszamy. Próbujemy, ewentualnie przyprawiamy jeszcze do smaku.

Pasta gotowa. Smacznego!









Tagi: ryba, makrela, jajka, majonez, pasta rybna, pasta z makreli, pasta na kanapki

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prezent dla męża - pomysły

Andrzejki i wróżby andrzejkowe

Fajny film animowany