Najlepsze filmy z 2018 roku



Dzisiaj chciałabym przedstawić swój mały ranking filmów. Na początku poprzedniego roku postanowiłam z mężem, że częściej będziemy wychodzić wspólnie do kina. Udało nam się wyskoczyć na kilka seansów, dlatego postanowiłam podzielić się swoimi najlepszymi typami.Z pewnością wiele osób może nie zgodzić się z moimi sugestiami, ale każdy ma do tego prawo. Wszak nie każdemu może się podobać to samo, jednak myślę, że filmy te zasługują na miano Najlepszych filmów 2018 roku.


"Spider-Man Uniwersum"


Na tym filmie animowanym była razem ze swoim synem. Przyznam, że byłam nastawiona dość sceptycznie, ponieważ oglądałam chyba już z 5 wersji przygód chłopaka ukąszonego przez pająka. Jednak oglądając pierwsze 15 minut filmu stwierdziłam, że to na prawdę niezła animacja. Wyróżnia się bardzo na tle poprzednich wersji, ciekawa i prosta fabuła, bardzo zabawny, emocjonalny. Fajne jest to, że główny bohater jest czarnoskóry. Do tego świetnie zrobiony pod względem wizualnym. Szczerze polecam wszystkim miłośnikom komiksów, i nie tylko.

"Pierwszy człowiek"


Wszyscy na pewno znają historię pierwszego człowieka, który stanął na księżycu. To historyczna misja NASA. Film opowiada historię Neila Armstronga, który podjął się niebezpiecznego zadania. Jak dla mnie bardzo emocjonalny i uczuciowy film, wart każdej minuty oglądania. Doskonała gra aktorska, wspaniała muzyka, momenty zapierające dech w piersiach. Film, który opowiada również o tym, jak żyć po stracie bliskiej osoby, o wewnętrznych walkach i heroizmie.

"Zimna wojna"


To jeden z najgłośniejszych polskich filmów, który otrzymał nominację do Oskara. Nieszczęśliwa miłość dwojga ludzi, którzy tak bardzo się kochają, że nie umieją bez siebie żyć, ale nie potrafią być też razem. Film zawiera mieszankę fantastycznej muzyki, pięknych zdjęć, no i oczywiście wspaniałą obsadę aktorską. Film wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Pokazuje, że każdy człowiek w swoim życiu musi podejmować wiele trudnych decyzji, często też szuka prawdziwej miłości. Klimatyczny, porywający film - czego chcieć więcej.

"Niemiłość"


Film powstał w 2017 roku, jednak polską premierę miał w lutym 2018. Film opowiada o rozwodzącym się małżeństwie, które poszukuje swojego zaginionego syna. Bez dwóch zdań mocny i bardzo ciekawy film. Oglądając go miałam wrażenie, że czas się zatrzymał.Film sprawia, że człowiek zaczyna myśleć o swoim życiu, o przemijających chwilach. Pokazuje, że życie bez uczuć i bliskich jest tak na prawdę puste i bez sensowne. Znakomita muzyka, która dodaje wyjątkowego klimatu.

"Narodziny gwiazdy"


Film opowiada o uczuciu, które łączy upadającą gwiazdę muzyki country z początkującą piosenkarką. W filmie zobaczyć można niezwykłą obsadę - dla mnie dużym zaskoczeniem była postać, w którą wcieliła się Lady Gaga. Film bardzo wzruszający, zabawny, z kapitalną muzyką. Wspaniała historia dwojga osób, która chwyta za serce. 

"Avengers: Wojna bez granic"



Potężny Thanos zbiera Kamienie Nieskończoności, by namieszać we wszechświecie. Jak zwykle ludźmi, którzy mogą go powstrzymać są Avengersi. Oglądałam kilka poprzednich części, i jak dla mnie ta wersja jest najlepsza. Dużo emocji, niesamowite sceny akcji, zabawne dialogi. Z niecierpliwością czekam na kolejną część. 

"Winni"


Walka z czasem, by uwolnić porwaną kobietę. Znakomity film, który wzbudza niesamowite emocje. Do samego końca trzyma w napięciu. Wspaniała gra aktorska. Film pobudza naszą wyobraźnię. Polecam z całego serca, trzeba go obejrzeć, bo opisać jest bardzo trudno.


Tagi: najlepsze filmy 2018,

Komentarze

  1. O to, to!
    Avengers to zdecydowanie mój faworyt- uwielbiam filmy Marvela :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Prezent dla męża - pomysły

Andrzejki i wróżby andrzejkowe

Fajny film animowany