Fajny polski film


Jakiś czas temu będąc u babci oglądałam bardzo fajny polski film z Arturem Barcisiem w roli głównej. Niestety byłam skazana na jego oglądanie, ponieważ moja kochana babunia ma jeden telewizor, a ona postanowiła go oglądać. No nic, usiadłam przed telewizorem trzymając kawę i ciastka i włączyłam się do oglądania. Przyznam, że byłam bardzo miło zaskoczona i film mi się bardzo spodobał.

To film o zakonniku, który zbliżając się do końca swoich dni, chce jeszcze uratować życie młodego chłopca. Bohater jest człowiekiem pełnym skromności i miłości do bliźniego, jest to osoba niesamowita i myśląca o innych. Film ukazuje prawdziwe życie franciszkanina Alojzego Kosiby modlącego się za wszystkich, dbającego o innych, walczącego za innych. Trochę chaotyczny scenariusz, ale wart obejrzenia. Film uświadamia nas, że będąc w nieustannym biegu, myśląc o pieniądzach, karierze i innych ziemskich wygodach, zapominamy o tym i o tych co ważne. Bohater nam to przypomina.



 roku, Tagi: fajny film, fajny film z 2007 roku,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prezent dla męża - pomysły

Andrzejki i wróżby andrzejkowe

Fajny film animowany