Krem nawilżający na suchą skórę kolan


Często zdarza się, że chcąc coś kupić nie możemy tego nigdzie znaleźć. Chodzimy po sklepach, testujemy i ciągle nie możemy trafić na odpowiedni produkt. Tak właśnie było ze mną.

Otóż od bardzo dawna, już nawet nie pamiętam od kiedy, męczę się z problemem suchych kolan. Są one bardzo szorstkie, suche i czasem twarde. Jest to dla mnie dość kłopotliwe, ponieważ oprócz tego defektu moje nogi są normalne i nie wysuszają się. Dlatego, jak zakładam latem krótkie spodenki, to nie wygląda to ładnie. Suche kolana wyglądają jak "granica" oddzielająca łydki od ud.
Testowałam różne kosmetyki, oliwki, balsamy i nic nie pomagało. Nogi depilowałam tylko i wyłącznie plastrami, bo maszynka jeszcze bardziej nasilała ten objaw. Zaczęłam nawet używać kosmetyków i oliwek dla dzieci. Niestety nic nie pomagało. Później przyszła zima i stwierdziłam, że i tak nóg nie pokazuje, więc zbagatelizowałam to i nie stosowałam już żadnych preparatów. No cóż, zima zleciała, i ponownie przyszła wiosna i ciepłe lato, a ja wstydzę się założyć krótką sukienkę.

Pewnej popołudniowej soboty wybrałam się na spotkanie z koleżankami., jednak nie trwało ono długo, ponieważ bardzo źle się poczułam  - rozbolał mnie brzuch. A, że nie miałam żadnych leków przeciwbólowych zaszłam po spotkaniu do apteki. Stojąc przy ladzie i czekając, jak farmaceutka przyniesie mi lek zauważyłam obok duży stojący koszyk, a w nim różne przecenione preparaty i kosmetyki. Przebierając w nim dostrzegłam pewien krem odżywczo regenerujący. Pomyślałam, czemu nie - nie zaszkodzi spróbować. Tym bardziej, że był przeceniony i kosztował niecałe 8 zł. Wtedy, można rzec, że zdarzył się cud. Zaczęłam codziennie wieczorem po kąpieli smarować kolana tym kremem, wcierałam go bardzo wnikliwie, aby dokładnie się wchłonął. Po trzech dnia zauważyłam znaczną poprawę, zrogowacenie zaczęło się zmniejszać i ponownie wrócił ładny kolor na skórze. Stosuje go do tej pory, nie wyobrażam sobie, żeby zabrakło go w moim domu.


Krem ten zawiera olejek arganowy, witaminę E i masło Shea, które świetnie nawilżają i natłuszczają.
Czytałam, że olejki arganowe mają cudowne właściwości i są bardzo pomocne na różnego rodzaju problemy skórne. Olejki arganowe pozyskiwane są z owoców drzewa arganowego, które rosną w Maroku. Od tej pory, jak kupuję kosmetyki, to staram się zwracać uwagę na skład, ponieważ to co jest najlepsze mamy w naturze i powinniśmy czerpać z niej, jak najwięcej.Jeśli, macie podobne problemy z suchą skórą, to koniecznie musicie wypróbować ten krem, ewentualnie inny, który zawiera olejek arganowy.


Tagi: sucha skóra, argan, olejek arganowy, krem do suchej skóry, krem nawilżający, problemy skórne

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prezent dla męża - pomysły

Andrzejki i wróżby andrzejkowe

Fajny film animowany