Prezent dla męża - pomysły

Jaki prezent dla męża? Na pewno nie jedna żona ma czasem z tym problem. Zdaję sobie sprawę jak ciężko wpaść na fajny pomysł, by ukochany mąż był zadowolony. Najtrafniejsze są prezenty związane z pasją, ale czasem dobrze jest czymś zaskoczyć małżonka i kupić coś czego się nie spodziewa.

Mam kilka propozycji, które być może kochane kobietki Was naprowadzą. Zobaczcie same!



  • dla mężczyzny, który lubi siłownię - kosmetyki, torba treningowa i bidon na picie.
  • jeśli jest smakoszem różnych trunków - droższych alkohol z pierwszej półki
  • jeśli to palacz - fajna zapalniczka np, z grawerem, zdjęciem, lub inna niespotykana
  • fajny portfel, można wsunąć swoje zdjęcie
  • bilet na koncert ulubionej kapeli lub na mecz zespołu, którego jest kibicem
  • fajny kufel na piwo dla piwosza
  • książki dla czytelnika
  • golarka, trymetr
  • dla lubiących motoryzację - samochód na pilot sterowany
  • dla złotej rączki - zestaw narzędzi
  • skórzany pasek, szelki jeśli lubi
  • fajne ciuchy, bielizna( w której będzie oglądać tylko żona)
  • dla miłośnika motocykli - różne akcesoria woski,żele myjące,smary,oleje, rękawice, czapki, kominiarka efektowna,
  • dla rybaka - wędki, czapka ze światełkiem, kamizelka khaki, przynęty, torba do przechowywania akcesorii, itp.
  • skórzany pasek, szelki jeśli lubi
  • karnet na masaże 
  • dobrze też podpytać nie wzbudzając podejrzeń
  • rzeczy, które są w danej chwili najbardziej potrzebne


Fajnie jest też zrobić ekstremalną niespodziankę, przygodę. Niech to będzie dawka emocji, których nie zapomni nigdy. Jest to droższa inwestycja, ale przy odrobinie chęci warto odkładać do skarbonki. Do takich prezentów możemy zaliczyć:

  • lot szybowcem 
  • lot paralotnią 
  • strzelanki nurkowanie 
  • skok ze spadochronem 
  • tunel aerodynamiczny 
  • lot balonem 
  • ekstremalna jazda monster truckiem 
  • jazda bolidem 
  • przygoda na wysokości 
  • symulator lotu 
  • paintball 
  • wyprawa terenowa 

Mam nadzieję, że pomogłam choć troszkę. Oczywiście wszystko zależy od zainteresowań, potrzeb i indywidualności mężów. No i oczywiście od zawartości portfela. Powodzenia drogie panie w zakupach!

Tagi: prezent dla męża, pomysł na prezent dla męża, prezent, mąż, prezent dla faceta, oryginalne prezenty dla męża

Komentarze

  1. Dla mojego męża zawsze było ciężko znaleźć jakiś prezent, z którego byłby zadowolony. Taki ma już cięzki charakter. Ostatnim razem zamówiłam od https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego i to był pierwszy raz jak coś mu się spodobało. Dostał dość wyjątkowy i zarazem oryginalny gadżet, dzięki któremu poniekąd spełnił swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się trochę naszukałam w poszukiwaniu pomysłów, ale w końcu to mam! Mianowicie zamówię mu buty , tutaj https://butymodne.pl/ znalazłam takie eleganckie , które będą mu się na pewno podobać. Cieszę się że w końcu na coś wpadłam, bo czasu już niewiele zostało

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcemy pozytywnie swojego faceta zaskoczyć to faktycznie oryginalny prezent będzie do tego najlepszy. Ja swojemu mężczyźnie wręczyłam niedawno zestaw do manicure https://forhim.pl/19-zestawy-do-manicure gdyż wiem, że higiena to jest jego mocna strona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że jest tak wiele rzeczy teraz na rynku, że z wyborem odpowiedniego prezentu raczej nie powinniśmy mieć problemów. Ja zdecydowałem się na kupić prezent dla mojego dziadka w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka i widzę, że jak najbardziej to co wybrałem będzie się z pewnością podobało.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jak nie wiem co mężowi kupić to wchodzę w neta i szukam pomysłów. jest wiele fajnych publikacji z inspiracjami. polecam ten sposób

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. No chyba, że warto też byłoby odwiedzić sklep z butami męskimi i tam coś wyszukać odpowiedniego. Buty też mogą świetnie sprawdzić się na prezent, ja przykładowo kupiłam swojemu facetowi w tamtym roku na gwiazdkę marki adidas i był bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Można jakiś ciekawy prezent wybrać ze sklepu https://www.bron.pl/noze-i-narzedzia. Niezależnie od tego, czy facet jest hobbystą, stolarzem czy myśliwym, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Od scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych po siekiery i piły. Ponadto dostępna jest szeroka gama ostrzałek do noży i innych akcesoriów, które pomogą mu utrzymać narzędzia w jak najlepszym stanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Andrzejki i wróżby andrzejkowe

Fajny film animowany