Fajny film akcji - "Bóg zemsty"

Kładąc się już spać późnym wieczorem i gasząc telewizor, natknęłam się na pewien film. Zaciekawił mnie bardzo jego tytuł "Bóg zemsty" i postanowiłam przycupnąć i obejrzeć parę minut. Niestety z tych kilku chwil przeciągnęło się do prawie dwóch godzin. Tak mnie wciągnęło, że musiałam obejrzeć go do końca, mimo bardzo późnej pory i ogólnego zmęczenia.

Jak daleko można się posunąć aby ukarać sprawcę, który skrzywdził ukochaną i bliską ci osobę? Czy będziesz umiał przyjąć konsekwencje swojej decyzji? I do czego ona cię może doprowadzić? Główny bohater stanął właśnie przed takim dylematem. Koniecznie musicie obejrzeć ten film i przekonać się co postanowił i jak to się dla niego skończyło. Naprawdę niezły film, ciekawy i trzymający w napięciu. Głównym bohaterem jest Nicolas Cage, wysokiej klasy aktor.

Mam nadzieję, że zwiastun Was zaciekawi

 

Tagi: fajne filmy, filmy 2011 roku, najlepsze filmy akcji,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prezent dla męża - pomysły

Andrzejki i wróżby andrzejkowe

Fajny film animowany