Babski film, który warto obejrzeć

Każda kobieta po ciężkim dniu marzy by rozłożyć się na wygodnej kanapie, okryć ciepłym kocykiem i pić gorące kakao. Czasem wolno nam zapomnieć o brudnych naczyniach w zlewie, nie odkurzonym pokoju czy też ubraniach, które czekają na prasowanie. Przecież nie jesteśmy robotami, potrzebujemy odpoczynku.
Ja właśnie tak wczoraj zrobiłam. Zawsze na wieczór chodzę jak jakiś motorek i sprzątam, zmywam, układam aby rano mieć mniej pracy. Jednak byłam tak zmęczona, że się zbuntowałam i postanowiłam usiąść na kanapie, i przejąć pilot od telewizora.  Przeskakując po kanałach w poszukiwaniu czegoś ciekawego do obejrzenia, natknęłam się na film, którego bohaterką była Cameron Diaz. Pomyślałam czemu nie, może być ciekawy skoro gra w nim bardzo znana aktorka.
Film nosił tytuł "Inna kobieta" z 2014 roku.. Mąż, żona i dwie kochanki to dopiero mieszanka wybuchowa. Możecie sobie wyobrazić co się stanie gdy jedna kobieta dowie się o drugiej, a te dwie dowiedzą się o trzeciej kobiecie. Wszystkie trzy zdradzone łączą siły by zemścić się na niewiernym mężczyźnie, przy tym bardzo się zaprzyjaźniają, dziwne prawda? Kobiety bardzo dobrze się bawią dając nauczkę facetowi. On nieświadomy tego, że wszystko wyszło na jaw dalej ciągnie swoje kłamstwa.
Na prawdę przezabawna komedia, bardzo przyjemna w oglądaniu.. Nawet mój mąż się bardzo zainteresował. Polecam wszystkim paniom obejrzeć, dobrze działa na poprawę humoru po kłótni z facetem.
Polecam również film wszystkim panom, tak dla przestrogi. Po jego obejrzeniu dwa razy się zastanowią, zanim będą chcieli zrobić jakąś głupotę.


 


Tagi: fajny film, komedia, filmy 2014,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prezent dla męża - pomysły

Andrzejki i wróżby andrzejkowe

Fajny film animowany